heero

کلمات کلیدی

راهنمای ثبت نام کنکور 98 در سایت سنجش

زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟

سجا

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

راهنمای مشاهده نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران

سامانه سجا

سایت سجا

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

مشاوره تحصیلی

زمان ثبت نام کنکور ۹۸

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

سایت سجا 98

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا

مدارس شاهد سجا

مدارس شاهد

سجا شاهد

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 تمامی مقاطع مشخص شد

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی 98-99

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد از کی شروع خواهد شد؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کی اعلام خواهد شد؟

هزینه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه چقدر می باشد؟

شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه چگونه می باشد؟

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه در طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از داوطلبان و متقاضیان ورود به حیطه دانشگاه قرار گرفته است. بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول برای ثبت نام بدون کنکور مهر ماه می باشد که زمان ثبت نام مرحله اول به پایان رسیده است.

در حال حاضر داغ ترین بحث آموزشی دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد می باشد. دانشگاه آزاد بهمن ماه اقدام به پذیرش تعداد زیادی از رشته ها می کند. متقاضیان بدون کنکور اطلاع داشته باشند که ثبت نام مرحله دوم در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

در اینجا سعی داریم شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را خدمت دوستان به صورت مفید توضیح داده و ذهن مشغولی های داوطلبان عزیز را رفع نماییم.

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور

جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد هر ساله علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرد. داوطلبان کافی است رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در دانشگاه مورد نظر با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام نمایند. پذیرش دانشجوی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد. هر کدام از این مقاطع شرایط خود را دارد.

شرایط کلی ثبت نام

داوطلبان ثبت نام برای مقاطع کاردانی و کارشناسی باید دارای مدرک دیپلم باشند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادشرط معدل برای هیچکدام از رشته ها وجود ندارد و تنها ظرفیت رشته ها ملاک قرار میگیرد که داوطلبان لازم است قبل از پر شدن ظرفیت نسبت به ثبت نام اقدام نمایندرشته های دانشگاه آزاد به دو گروه پزشکی و غیر پزشکی تقسیم می شوندثبت نام بدون کنکور برای رشته های غیر پزشکی می باشد و رشته های پزشکی تنها از طریق برگزاری آزمون دانشجو پذیرش می کنند. داوطلیان می توانند برای دریافت جزئیات بیشتر درباره نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور با مشاوران ما در تماس باشند.

ثبت نام در دوره کاردانی

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور دوره کاردانی به دو بخش ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته و  ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته تقسیم می شود در ابتدا به توضیح هر کدام از دوره ها خواهیم پرداخت.

کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته

دوره کاردانی ناپیوسته برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشند و برای ثبت نام در این دوره لازم است مدرک پیش دانشگاهی را داشته باشند. دوره کاردانی پیوسته برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که دارای مدرک دیپلم می باشند و لازم است پس از ثبت نام در دروه کاردانی پیوسته واحدهای اضافه نسبت به دوره ناپیوسته بگذرانند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره تفاوت این دو دوره و شرایط ثبت نام آنها می توانید با شماره 9099072943 در تماس باشید.

ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کاردانی ناپیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 330000 ریال اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام حضوری دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

ثبت نام دوره کاردانی پیوسته

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کاردانی پیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 330000 ریال اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

کلیه متقاضیان دوره کاردانی لازم است پس از اتمام فرآیند ثبت ‌نام و تهیه نسخه چاپی رسید ثبت‌نام با در دست داشتن رسید مذکور و مدارک لازم ساعات اداری به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی 96-97 خواهد بود.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد است و در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود.

ثبت نام در دوره کارشناسی

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور دوره کارشناسی به دو بخش کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود در ادامه به توضیح هر کدام از دوره ها خواهیم پرداخت.

کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته

منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد می باشد و منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در واقع همان لیسانس پیوسته است.

ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته

برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن یک مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم کافی است و داوطلبان با داشتن مدرک کاردانی از هریک از دانشگاه های ایران می توانید در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزادشرکت کنید انجام دهند.

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کارشناسی ناپیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 350000 ریال اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

ثبت نام در دوره کارشناسی پیوسته

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد هیچ گونه محدودیت رشته ای وجود ندارد بدین معنی که هر کس با  داشتن مدرک پیش دانشگاهی در هر رشته ای یا داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا داشتن یک دیپلم و یک فوق دیپلم در هر یک از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی خود را انجام دهد.

نحوه ثبت نام داوطلبان بدون کنکور برای دوره کارشناسی پیوسته به این صورت است که داوطلبان در ابتدا با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  نسبت به خریدن کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 350000 ریال اقدام نمایند. لازم به تذکر است که هر کارت اعتباری تنها برای یک بار ثبت نام اعتبار دارد و داوطلبان برای ثبت نام جدید یا ویرایش ثبت نام قبلی باید یک کارت اعتباری جدید دریافت نمایند. پس از دریافت کارت اعتباری می توانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه با توجه به ظرفیت دانشگاههای مختلف ثبت نام نمایند و پس از انجام ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت نمایند و منتظر اعلام اخبار ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر خود بمانند.

کلیه متقاضیان دوره کارشناسی لازم است پس از اتمام فرآیند ثبت ‌نام و تهیه نسخه چاپی رسید ثبت‌نام با در دست داشتن رسید مذکور و مدارک لازم در ساعات اداری به محل دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی 96-97 خواهد بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی