heero

کلمات کلیدی

راهنمای ثبت نام کنکور 98 در سایت سنجش

زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟

سجا

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

راهنمای مشاهده نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران

سامانه سجا

سایت سجا

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

مشاوره تحصیلی

زمان ثبت نام کنکور ۹۸

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

سایت سجا 98

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا

مدارس شاهد سجا

مدارس شاهد

سجا شاهد

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 تمامی مقاطع مشخص شد

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی 98-99

  • ۰
  • ۰


رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

با توجه به زمان انتخاب شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال دوم که طبق روال هرسال از اواسط آذر ماه شرع میشود، بسیاری از داوطلبان گرامی به خاطر زمان و فرصت لازم ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول کرده اند . لازم به ذکر است به دلیل پر شدن ظرفیت بسیاری از واحدهای دانشگاهی امکان ثبت نام در روزهای پایانی وجود ندارد چون علی رغم زمان باقیمانده ظرفیت واحدها پر می شود و تنها شانس ادامه تحصیل از طریق دانشگاه مورد علاقه برای کسانی وجود دارد که زودتر ثبت نام نموده و آرامش خود را از بابت ثبت نام حفظ نمایند.لازم به ذکر است شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بون کنکور در نیمسال دوم همانند نیمسال اول است.

نکته قابل توجه:

از جمله ویژگی منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجو این است که اصلا تفاوتی ندارد شما دوره دبیرستان خود را در کدام گروه تحصیلی از جمله ریاضی، انسانی، تجربی، فنی، هنرخوانده باشید به صرف داشتن مدرک پیش دانشگاهی می توانید در هر یک از رشته های مورد علاقه تان در دانشگاه آزاد اسلامی به ادامه تحصیل بپردازید پس درواقع در این مرحله تنها ملاک برای شما علاقه و استعداد شما در رشته ی مورد نظرتان می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور

اطلاعات کلی و شخصی شامل نام و نام خانوادگی- شماره ملی وشناسنامه- آدرس-  کد پستی - اسکن یک قطعه عکس پرسنلی  و خرید کارت اعتباری از سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 96-97 (تمام وقت)در رشته های زیر برای واحد تهران شمال مهیاست:   در گروه یک یعنی گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی رشته های زیر در واحد تهران شمال وجود دارند:   رشته ریاضیات و کاربردها با کد 30123 رشته فیزیک با کد 30201 رشته فیزیک مهندسی با کد 30231 رشته مهندسی رباتیک با کد 41016 و رشته های دیگری نیز در واحد تهران شمال از گروه یک دانشجو می پذیرد. در گروه دوم یعنی گروه آزمایشی تجربی، کشاورزی و دامپزشکی در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:   رشته شیمی با کد 30301 رشته شیمی کاربردی با کد 30343 زمین شناسی با کد 30401 زمین شناسی دریا با کد 30524 رشته های دیگری نیز در گروه دوم در واحد تهران شمال دانشجو پذیرش می کند.   در گروه سوم یعنی گروه آزمایشی علوم انسانی در واحد تهران شمال در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:   رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101 زبان و ادبیات عربی با کد 20202 رشته فلسفه با کد 20419 رشته مدیریت بازرگانی با کد 21207 رشته مدیریت دولتی با کد 21210 و … رشته های دیگری نیز در گروه سوم در این واحد دانشگاهی دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).   در گروه پنجم یعنی گروه زبانهای خارجی در رشته های زیر در واحد تهران شمال دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).   رشته تربیت مترجم زبان ایتالیایی با کد 20308 رشته زبان و ادبیات انگلیسی با کد 20311 رشته زبان روسی با کد 20344 زبان اسپانیایی با کد 20361 و … در رشته های دیگری از گروه پنجم نیز دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).  

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور درخت دانش

دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور بهمن ماه 96 می باشند برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران می توانند بر روی لینک رشته های بدون کنکور دانشگاه مورد نظر کلیک بفرمایند.   رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر   رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته بدون کنکور درخت دانش

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی رشته های موجود در هر پنج گروه آزمایشی و همچنین ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکوردر واحد تهران شمال، می توانند با مشاوران متخصص و مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند شوند. برای اطلاع از رشته های بدون کنکور تهران جنوب، تهران مرکز، تهران غرب، می توانید بر روی لینک های مورد نظر خود کلیک نمایید.  

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی