heero

کلمات کلیدی

راهنمای ثبت نام کنکور 98 در سایت سنجش

زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟

سجا

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

راهنمای مشاهده نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران

سامانه سجا

سایت سجا

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

مشاوره تحصیلی

زمان ثبت نام کنکور ۹۸

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

سایت سجا 98

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا

مدارس شاهد سجا

مدارس شاهد

سجا شاهد

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

راهنمای جامع ثبت نام مدارس شاهد 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 تمامی مقاطع مشخص شد

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی 98-99

  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا

  • نحوه ثبت نام مدارس شاهد به چه شکل است ؟
  • ضوابط ثبت نام دانش اموزان عادی در مدارس شاهد چیست ؟
  • شرایط ثبت‌نام میان پایه‌ها در مدارس شاهد چیست ؟
  • شهریه مدارس شاهد به چه میزان است ؟

 

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 97-98


ثبت نام مدارس شاهد 97-98 اینترنتی است. دانش‌آموزان می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت سجا در این مدارس ثبت نام کنند. کلیه‌ی فعالیت‌های مدارس شاهد از طریق این سامانه صورت می‌گیرد؛ از جمله ثبت نام، دریافت نتایج آزمون، برگزاری کلاس‌های جبرانی و دیگر اقدامات مرتبط.زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا به منظور دسترسی به اطلاعات جامع و ارائه مناسب خدمات، به سایر سیستم‌های سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش‌آموزان)، بکفا (سیستم‌های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است.

 

 

 

 

شرایط ثبت‌ نام دانش‌آموزان عادی در مدارس شاهد

 

سرپرست امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه با ثبت‌نام دانش‌آموزان عادی در مدارس شاهد مطرح کرد:‌ این دانش‌آموزان باید از طریق سامانه سجا برای ثبت‌نام اقدام کنند و درصورت داشتن شرایط علمی و عمومی مطابق با دستورالعمل نحوه ثبت نام مدارس شاهد و ظرفیت خالی مدارس ثبت‌نام می‌شوند.

رزاقی در رابطه با شرایط علمی ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان غیر شاهد در این مدارس گفت:‌ شرایط ثبت نام در پایه اول ابتدایی عبارت است از دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم. شرایط ثبت نام در پایه هفتم و دهم نیز بدین شرح است، در پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس  یا کسب مقیاس خوب در حداکثر  یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات  نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 95-96 و کسب امتیاز لازم و در پایه دهم قبول خرداد در پایه نهم با معدل کل حداقل 16 وکسب شرایط ورود به شاخه و رشته مورد نظر بر اساس نمون برگ هدایت تحصیلی و کسب امتیاز لازم.

وی بیان کرد: دانش آموزان پایه ششم با اولویت ایثارگری (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد) در صورتیکه حداکثر در 2 درس مقیاس خوب و مابقی خیلی خوب را در خرداد ماه 95-96 کسب کرده‌اند، می‌توانند ثبت نام موقت در پایه هفتم را در سامانه سجا انجام دهند.

 

داوطلبان عزیز برای دریافت اطلاعات دقیق تر در باب نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد و لیست مدارس شاهد تهران می توانند بر روی لینک های زیر کلیک کنند ویا با شماره تلفن 9099072943 تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرایط ثبت‌نام میان پایه‌ها در مدارس شاهد


‌برای ثبت‌نام در میان پایه‌های مدارس شاهد اگر مدرسه ظرفیت خالی داشته باشد، امکان ثبت‌نام وجود دارد. ثبت‌نام میان پایه‌‌ها در مدارس شاهد از اول تا دهم مرداد ماه انجام می‌شود.

 

 

 

میزان شهریه مدارس شاهد


سرپرست امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص دریافت کمک سرانه در مدارس شاهد گفت:‌ این کمک سرانه بابت فعالیت‌های فوق برنامه و کلاس‌های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد دریافت می‌شود.

رزاقی ادامه داد: شهریه مدارس شاهد در دوره ابتدایی حداقل شهریه 380 هزار و حداکثر 580 هزار تومان، دوره متوسطه اول حداقل 440 هزار و حداکثر 660 هزار تومان و دوره متوسطه دوم حداقل 530 هزار و حداکثر 860 هزار تومان است. ساعات مکمل در مدارس ابتدایی دو ساعت در هفته، متوسطه اول و دوم 4 ساعت در هفته است< برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس شاهد 97 بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور خارج از کشور درخت دانش مقالات ما را دنبال کنید و برای آگهی از شرایط ورود به کشورها با هزینه های تقریبا رایگان با مشاوران ما در تماس باشید:

پزشکی بدون کنکور خارج از کشور

 

 

 

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 


  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • بهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی